Monday, July 20, 2009

Selamat Hari Aku!!


kalu ditanya ape yg aku inginkan,
akan ku katakan semuanya.

kalu ditanya apa yg perlu dihadiahkan,
akan ku kata 'apa apa pown boleh'

kalu ditanya apa yg sebenarnya bermain di fikiran,
akan ku katakan dengan indah yg sebenarnya aku sudah berusia, ya?

kalu ditanya perlukah aku berubah,
akan ku katakan aku boleh berubah tapi ku tidak mahu.

kalu ditanya apekah sebenarnya yg hebat sangat pada hari ini?
akan ku katakan, janganlah buat2 xtahu.. hari ini kan hari aku..

kalu ditanya apakah yang sedang berlaku.
akan ku katakan aku pown xtahu sekadar memberitahu..

p/s: terima kasih kepada yg wish kepadaku.
terima kasih kerana masih mngingati diriku ini.
terima kasih membaca post ini.
tp sorry aku terpaksa pergi dulu, akan ku edit
apa2 yg perlu nanti. ;)

Happy Birthday to Me!!~~
blow ur candles, folks.. ♥

No comments:

Post a Comment