Wednesday, January 13, 2010

APA YANG MENARIK HARI INI?

hi hi.. sementara connection masih baek ni, eloklah ambo bcerita pe yg menarik arini. mmm.. mmm.. xde pe sgt today.. arini kelas start kul 12 tghari and dengar presentation je. Shamim budak laki ni bg ucapan, chomei sgt! suke2.. dia ni leh la xde la chomei2 sgt tp cara dia berucap tuh.. walawei.. kena menuntut ilmu ni! haha ;)

ms jalan2 nk balik tu, singgah jap kat centre. tunggu D g beli barang kat shop. tetiba mata ku tertumpu kat board iklan dpn shop ni.. jeng jeng jeng! ngn mata besau pon aku meluru n terus amik no sis ni.. bg msg kat dia tanya sal barang yg kena order ni. mak oi.. memang dh taksub aku arini.. headphone yg diidam sudah dapat, jd ni plak la brg next yg aku nk beli.. sudah order and minta2 sis tu akn smpaikan la khabar baek after dh dpt brg tu.. comei sgt. i know some may argue and kate aku boros. but still hage benda ni agak murah berbanding kat luar and bayangkan benda ni susah nak dapat kat m'sia! kena order dr japan.. jd aku kena la berusaha keras n simpan duet manyak2 sblm benda alah ni sampai.. nk tau k pe benda yang aku merepek meraban sampai kena wat entri baru ni? tadaa...


tadaa..


.
.
.
.

ni la dia..

INSTAX MINI7S instant camera = RM 278 with 1box film.

what makes this camera a special item?

1- key has one and he loves to take pixs with it. ;)
2. All SNSD gals have this so i must get it too
3. Instant photo will come out once u snapped ur pix so wont have to print the pix.
4. the pixs u took using this baby will be 1 in a million. there'll be no
copy for it. haha

okay, tht's all.. i have to be more berjimat la for 2010.. ish.. lepas ni la k.. promise.. ♥



1 comment:

  1. Ini rupenya "pet" yang dia
    nak beli sesangat tuuu..
    memang fotogedik gilos....

    ReplyDelete