Thursday, June 11, 2009

tagged by k.baiti comei p2 ;)

1) Bekas kekasih saya adalah
* kim kibum SUJU coz dia dh xactive cm dulu & dh dganti ngn kibum KEY & taec

2) Saya sedang mendengar
* Julliette by my shiny SHinee. i'm never grow tired of this song. ;)

3) Mungkin saya patut
* rasa gumbira acap nk jmpa ngn saya mlm ni. tp sy ade jerawat besar. malu la.. ;(

4) Saya suka
* tgk & spazz sal laki2 yg hot. kalu muda tu satu privilege la bg saya. ♥

5) Sahabat-sahabat saya
* who defines me. but most importantly my mom & sis are my bestfriends. ;)

6) Saya tak faham
* knape kalu mkn manyak jd gemuk. isy. saya anti makan la skang!

7) Saya kehilangan
*
duit lepas banyak sgt berbelanja. huish.

8) Ramai yang berkata
* sy ni colorful, cute & funny. tp sbenarnya sy fun, beautifool & pure sexy. LOL

9) Cinta itu adalah
* sesuatu yg mesti bg setiap individu. tiada sesiapa yg tidak mahu dicintai & mcintai. ♥♥♥

10) Disuatu tempat, seorang sedang...
* bercakap & berfikir tentang saya. bcoz i'm soo irrisistable *wink wink

11) Saya akan cuba
* untuk kurangkan mkn jajan. as if la kan... ;)

12) Ayat selamanya membawa maksud...
* forever we'll be facing new kind of problems. i think.

13) Telefon bimbit saya
* adalah nokia express music 5800 & saya amat mcintainya. ;)

14) Bila saya terjaga
* terus tgk kul bape & marah diri sendiri knape bgn lmbt!!~~ ;p

15) Saya paling meluat
* kalu org nk tiru gaya saya tp bila kat depan ckp yg gaya saya xhot.
* internet ade probs
* tumbuh jerawat baru. tension mama!!~~ ;(

16) Haiwan paling comel yang pernah saya temui
* anak2 kucing saya 3 ekors.. kissable aka kissy adalah nama yg sy bg pd yg plg comei kat mata sy!~~

17) Malam ini saya akan
* tido awal sket kot coz esk nk tmn adli, my bro beli brg dy kat k.l tp sy nk wat wallie br ;)

18) Ketika anda melihat cermin pada hari ini
* wah, jerawat ku mula mngempis. alhamdulillah. minx2 okie sket ms date nnt. ;)

19) Saya betul-betul inginkan
* masuk scandal samada ngn key atau taec. nk rasa bdating ngn artis kgemaran slama seminggu. v(^^)

20) Siapa yang anda ingin tag
* semua kawan2 saya la. ;)

No comments:

Post a Comment